Naše práce

Zde si můžete prohlédout některé výsledky naší práce. Většina aut je zde zachycena v podobě v jaké k nám dorazila a potom v aktuálním stavu. Postupně doplňujeme obrázky z průběhu renovace. Vozy, které nejsou prodány - označeny přetiskem - jsou k dispozici.

POKUD MÁTE ZÁJEM O KRÁSNÉHO A ODBORNĚ ZRESTAUROVANÉHO VETERÁNA, NEVÁHEJTE NÁM ZAVOLAT.

 

TYTO STRÁNKY JSOU AKTUÁNĚ UPRAVOVÁNY.

NE VŠECHNY ZOBRAZOVANÉ ÚDAJE MUSÍ BÝT SPRÁVNÉ.

PRO AKTUÁLNÍ DATA VOLEJTE!

Jaguar E-type, serie 1, r.v.1962, obsah 3,8 litru

Jaguar E-type, serie 1, r.v.1962, obsah 3,8 litru

U tohoto Jaguaru zajdeme trochu více do podrobností a přiblížíme si jeho renovaci v detailech.

[...číst více...]
 
Jaguar XK140 DHC

Jaguar XK140 DHC

Aktuálně renovovaný Jaguar XK140 specifikace DHC. Práce už se pomalu chýlí ke konci, tak se podívejte jak to vše začalo a jaký je současný stav.

[...číst více...]
 
Jaguar E-type série 1 OTSPRODÁNO

Jaguar E-type série 1 OTS

Představujeme Jaguar E-Type serie 1 v provedení roadster OTS (Open Two Seater).

Tyto vozy byly vyráběny mezi roky 1961 a 1968. Jaguar E-type série 1 se začal prodávat s šestiválcovým motorem XK o objemu 3781 cm3 známého z modelu XK 150S. Dával výkon 265 koní (197 kW) a točivý moment 378 Nm, což stačilo vozu k zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a dosažení max. rychlosti 240 km/h. 

[...číst více...]
 
E-Type nr.xxPRODÁNO

E-Type nr.xx

Některá auta, která dorazí do naší dílny, již za sebou mají různé neodborné zásahy.

[...číst více...]
 
Austin-Healey 3000 MkIIPRODÁNO

Austin-Healey 3000 MkII

Přestože jsme specialisté na značku Jaguar, umíme vrátit lesk i vozům jiných značek. Prohlédněte si jak jsme zrenovovali Austin-Healey 3000.

[...číst více...]
 
Austin-Healey 3000 MkII - červenýPRODÁNO

Austin-Healey 3000 MkII - červený

Další Austin Healey 3000 MkII, který nám prošel rukama.

[...číst více...]
 
Rolls-Royce Silver Cloud 1PRODÁNO

Rolls-Royce Silver Cloud 1

Rolls-Royce Silver Cloud byl první Rolls-Royce jehož karoserie se vyráběla přímo v továrně. Vůz si však ponechával samostatné šasi, poněvadž společnost dospěla k závěru, že na rozdíl od většiny konkurenčních vozů se samonosnou konstrukcí si její zákazníci mohou přát speciální karoserii a to se jim musí umožnit bez složité přestavby.

[...číst více...]
 
 
 
  Naše práce